SHH ry jäsenedut

Suomen Herppiharrastajat ry on vuonna 2012 perustettu,

herppiharrastajia ja kasvattajia edustava yhdistys.

Lisätietoa yhdistyksestä
sekä ohjeet jäseneksi liittymiseen löydät yhdistyksen omalta
sivustolta: www.herppi.net.


Saadaksesi jäsenalennuksen käyttöösi, lähetä ennen tilauksen tekemistä kuva sähköpostitse saamastasi jäsenkortista osoitteeseen info(@)thesnakeroom.fi. Saat vastauksena oman alennuskoodin.


Suomen Herppiharrastajat ry:n jäsenille tarjoamme vuonna 2020 seuraavat jäsenalennukset:

  • Matelijoiden ruoat -5%

    Ostoskorisi on tyhjä

    Toimitusehdot

    Nämä toimitusehdot ovat voimassa 17.11.2020 alkaen.

    Verkkokauppa

    Tmi A. Forss
    Jaatsinkatu 21
    38210 Sastamala

    0456962096
    info@thesnakeroom.fi
    2768295-3

    Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

    Tilaaminen

    Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

    Maksaminen ja maksutavat

    Maksupalveluna toimii Checkout Finland Oy.

    Tarkemmat tiedot maksu ehdoista löydät: Maksuehdot – Checkout

    Tilaus- ja maksuvahvistus

    Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

    Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

    Tmi A. Forss
    Jaatsinkatu 21
    38210 Sastamala

    0456962096
    info@thesnakeroom.fi
    2768295-3

    Toimitustavat ja -kulut

    Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. 

    Toimitus kulut ovat kiinteät eivätkä muutu tilauksen painon tai koon mukaan.

    Nouto myymälästä

    Tilauksen voi noutaa seuraavana aukiolopäivänä. Mikäli tilaus sisältää ennakkotilaustuotteita kuten sirkat, ilmoitamme kun tuote saapuu myymälään ja on noudettavissa.

    Toimitusaika

    Lähetämme tuotteet pääsääntöisesti seuraavana arkipäivänä. Mutta viimeistään 14 vuorokauden kuluessa tilauksesta, jos muuta ei ole sovittu erikseen.

    Tilauksen saavuttua tarkastathan tuotteet, jotta tuotteet ovat ehjiä ja oikeat. Mikäli havaitset virheen, otathan välittömästi yhteyttä asiakas palveluun.

    Mikäli tilaus sisältää sirkkoja, toimitetaan se vasta sirkkakuorman saavuttua.

    Pakastetilausten kanssa sovitaan toimitus ajankohta erikseen.

    Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tai ennakkotilaus tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

    Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

    Palautusehdot

    Peruuttamisoikeus

    Ennen tuotteen palautusta ota aina ensin yhteyttä joko puhelimitse tai sähköpostilla.

    Teillä on oikeus peruuttaa tilaus 14 päivän kuluessa. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.
    Jos asiakas on tilannut vahingossa väärän tuotteen tai haluaa muusta syystä palauttaa/vaihtaa tuotteita, niin palautus ja uudelleen lähetyskulut tulevat asiakkaan maksettavaksi.

    Pakkaus ja tuote tulee olla myynti kelpoinen ja ehjä.
    Palautus ei koske käytettyjä tuotteita, eläviä hyönteisiä ja pakasteita.
    Huom. koska sirkat tilataan asiakasta varten. Jo tilatut hyönteiset veloitetaan normaalisti vaikka tilaus peruttaisiin ennen toimitusta.

    Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

    Palautus tapahtuu postin kautta asikas palvelusta saamallasi tunnuksella.

    Takuu

    Noudatamme kuluttajasuojalain mukaista virhevastuuta. Takuu alkaa tilaus päivästä, mikäli ei ole erikseen sovittu muuta.

    Viallinen tuote tulee palauttaa, jotta voimme voimme todeta tuotteen kunnon. Mikäli tuotteen hajoaminen johtuu väärinkäytöstä, tuotteen muokkauksesta, Väärin asennuksesta ja asiakkaan itse aiheuttama. Mikäli tuote todetaan ehjäksi veloitamme uudelleen lähetys kulut.

    Peruuttamisen vaikutukset

    Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä tilauksessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

    Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

    Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

    Lunastamaton paketti

    Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista perimme aiheutuneet toimituskustannukset(Alkuperäiset ja palautus kulut).

    Ongelmatilanteet

    Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.